GOSH I LOVE YOURE EYES

Sitter just nu och äter bildäck, ni vet godisarna. Idag har varit en jävligt grym dag! Jag och Nicole for till pdol och träffa vi Frida och Mira, så gick vi omkring och chillade. Sen stack dom men då kom Jazmine och vi åkte batman. Herregud, jag trodde jag skulle dö! Kommer inte åka den igen, fyfan! Sen tog våra åk slut men vi fick massa gratis åk. Träffa Jens och Nicklas när vi åkte breakdance, också Mia och Paow. Sen for jag Nicole och Jazmine till sunes och åt stripsmeny. Men efter det behövde Jazmine hem.. Så jag och Nicole sov på p-däcket och busade runt lite innan vi for till Frida och mös på hennes altan.

Ursäkta för otroligt fula och många bilder! 

 















En bild gick inte att få större, men det får räcka! Tog även en från Jazmines blogg.
Men nu ska jag se nån film och fortsätta äta min bildäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0