DET ÄR FEL HUR VÄRLDEN ÄR IDAG.


´










Hej nu är jag tillbaka och tänker berätta lite om den super kuliga helgen!

Fredag; Mådde illa när jag vaknade, hade ont i halsen och lite feber så tur vi bara hade tre lektioner den dagen. Direkt när jag kom hem gick jag och la mig, sen ringde jag Nicole och hörde att hon, Jazmine, Mira och Frida skulle på bio och se breaking dawn så då hänka jag på. Den var faktiskt bra, den bästa hitils enligt mig. Efter det drog vi in till stan och där träffade jag Rebecca en kortis! ♥ Och några andra men trött som jag var så drog vi ganska snabbt hem till oss och jag la mig och sov.

Lördag; Vaknade kring 11, packade och gjorde mig klar sen drog jag till bussen och Emma hoppa på uti Antnäs så for vi till stan. Köpte två vita kajaler, så for vi runt där och hade skoj fråga massa folk vars ica låg tills vi äntligen hittade dit! Men det var så jävla kallt ute så vi drog till Emma och käkade. På kvällen for vi till ica och köpte ingridienser till muffins och sen köpte vi två drickor för 34kr så betalade vi med småpengar! haha tog tid. Efter muffinsbaket bestämde vi oss för att ha p12night så gick vi ut och "hälsade" på (eller spinkade) någon Linus och sen for vi in och lekte med muffinsarna osv. Sen låg vi och snackade om lite av varje tills vi soooomna.

Söndag; Vi vaknade kring halv 11! Sen kring 1 gick vi till antnäs möbler och var med Linus och Jocke, vi gjorde typ ingenting speciellt där men det var crazy!! Men sen drog vi till Emma och värmde oss och sen drog vi till Jocke, jag ägde ut alla i något spel.. speciellt Emma!!☻ Sen när vi skulle dra hem och äta upptäckte vi att det börjat SNÖA!!. Efter maten la vi oss i Emmas säng och tog sjuuukt fula bilder, ojoj jag garvade så jag grina. ☻ Sen drog vi ut och var med Oscar och Axel tills min buss gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0