DU ÄR DEN VACKRASTE JAG MÖTT, INTE TUFF OCH KALL OCH HÅRD SOM ANDRA

Heyy, idag har jag inte gjort någonting. "Pluggat" men mest luggit i sängen och sett film och sånt. Men nu ska jag tamefan läsa igenom so'n! För imorgon har jag inte så mycket tid till plugga, ska vara med Nicole på kvällen och kanske in till stan och fixa en sak efter skolan. Så ska jag ju göra matte läxan.. åh jag suger!
Men som ni fattar så har jag inte gjort någontign intressant och kvällen kommer bestå av plugga och idol. Så säger godnatt redan nu, godnatt.



naw, typ första gången vi var med varandra. ♥ älskar dig


Kommentarer
Postat av: din fag''

naw, sakna! Älskar dej otroligt mycket vännen!<3333

2011-09-08 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0