MINA SENASTE DAGAR!

Hejsan, förlåt att jag inte har bloggat någonting dom senaste dagarna men appen har barkat. Har iaf haft det super trevligt!
 
I måndags efter max for jag och spelde volleyboll med Ida, Emelie, Emma, Linnea, Eric och Robert. Det var skooj.
Efter att mitt lag förlorat så drog jag och Ida till Eric där det bjöds på en massa kladdkaka. Sen skjussade han oss till Max där Ida hade sin moppe så drog vi hem till henne och hade det kanoners till kring fyra då vi beslutade att sova.
 
 
I tisdags steg vi upp tidigt och gjorde den godaste frukost man kan äta, nämligen surströmming! Efter att ha avnjutigt den så la vi oss och stekte på bryggan, blev lite bad på det också!
Kring fyra kände vi oss lite brunare och nöjda så vi gick in och fixade till oss och en snabb middag innan vi drog till stan/pitholm och fixade några ärenden.
Sen blev det strömbacka för att delta i volleyboll turneringen, vi lyckades få ihop ett lag, men som tyvärr inte kom så långt.
Därimot gick man en tips runda före som man kunde vinna 1kg godis i, och vem tror ni inte vann? Jo jag! ☺ Har aldrig varit så lycklig tror jag!
Sen moppade vi oss till Eric och sen till tiotill tolv för att inhandla dricka och sen drog vi till Ida.
Hon var trött och somnade nästan direkt vi kom hem så smsade/facebookade med folk tills jag också lyckades somna.
 
Och idag, onsdag så gjorde vi en nästan lika god frukost, en form av kyklingsallad. Säkert det godaste jag ätit.
Försökte även få en fisk på kroken men han fastnade aldrig. Sen slummra vi till i solen så fick ytterligare lite färg!
Nu är jag hemma och har ätit och duschat, nu ska jag bara fixa mig och sen bär det av till sjulnäs till Moa! Om hon vill kanske vi far och spelar volleyboll med några, annars gör vi väl någonting annat! Bloggar sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0