CAN'T STOP

 
 ♥
 
Tjatja, ska ta mig lite middag i magen sen invänta Nicole som iförhoppningsvis kommer lite tidigare idag! Ska även försöka övertyga hon om att bada men jag vet inte hur det kommer gååå..troligtvis inget vidare men tänk så härligt. Har ju fan nästan it badat nå på hela sommaren hitills! Sen ska jag förbi coop innan det stänger och köpa årsförbrukning av nudlar. Mums!! Och efter det får vi se vart vi hamnar, kanske i ett kök fullt med kokande nudlar... säkert inte men drömma kan man ju!

Kommentarer
Postat av: emma nilsson

hej babe, vi måste verkligen göra nått snart! I helgen? :-D <3 LOVEUUU

Svar: Absolut!! Tycker vi bokar in en dag så gör vi något regält skojigt! ÄLSKAR DIG MIN FINA FLICKA ♥
None None

2012-07-03 @ 17:43:30
URL: http://eemmanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0