IT'S A MYSTERY WHY I CAN'T STOP THINKING OF YOU.





Tjenare, igår efter "jobbet" så for jag och Rebecca en vända till Max och unnade oss glass. Sen på kvällen sov jag hos Emelie med Hampus. Vi råka somna när vi såg på tv och under kvällen så såg jag och Emelie på fotboll, köpte godis/dricka och var en sväng till mig! Var även med Filip och Martin ett tag. Behövde inte vakna så tidigt idag för Emelie bor gode nära strömbacka, så det var grymt härligt! Hade studie besök idag på sca, ivab och något på n.. Fick sluta hela 1h tidigare än vanligt! Sitter nu hos Emelie, ikväll ska vi med Martin och se en av hans matcher i böle, sen får vi se vad som händer. Ha en bra kvälll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0