DAY TURNS TO NIGHT, NIGHT TURNS TO WHATEVER WE WANT. WE'RE YOUNG ENOUGH TO SAY THAT THIS GOTTA BE A GOOD LIFE.




Äntligen fredag! Gjorde ett matte prov idag och det kändes faktiskt som att det gick superbra.. fast jag kan ju känna fel med, brukar inte direkt vara någon höjdare i matte. Var även taco idag så skolan så jag och Alva kämpade oss fram bland alla jobbiga ungar och fick i oss mat i magen. Känns också som helgen kommer bli kanoners, ikväll blir det umgås med min kära vän Emelie och imorgon åker jag till Älvsbyn och spenderar eftermiddagen/kvällen/natten där med Carro och Ida! Men nu ska jag ta mig något i magen, hungrig som ett as. Hojres sen ikväll!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0