UNDERBARA DAGAR

Ni kan inte ana hur kul och underbara dom här dagarna i Stockholm har varit! Helt awesoome.
Tänkte berätta lite snabbt och tråkigt om dagarna så får ni mer bilder, som förövrigt vart ojämna men är inte tillräckligt teknisk av mig för att kunna fixa det.

















Torsdag - Tågresan dit var lite dryg, trodde det skulle vara större vagnar men när vi väl kom fram till Ekerö så gick jag Carro och Emma och stekte i det underbara vädret. Sen på kvällen hade vi lite lekar.















Fredagen -
Vi gjorde oss klara och for iväg till stan och lyssnade på en fd prostituerad, shoppade lös, lyssnade på några killar som spelade gitarr och sjöng asbra, fikade osv. Fick med mig hem, ett par jeans jag letat efter i månader, örhängen och två t-shirtar.
















Lördag - Den här dagen spenderade vi på grönan! Var rädd från början till slut men åkte allting utom uppskjutet. Fick även damp på en full gubbjävel som stod i samma kö som oss till fritt fall tilt som sa att jag skulle dö i karusellen. Vi träffade också några söta boys som vi åkte lite med!








Söndag -
Sista dagen och vädret var helt otroligt bra. Synd bara att vi mest behövde tillbringa den på statsmissionen och med att packa. Men lite hann vi allt sola. Sen på tåget hittade jag och Emma ytterligare några jätte snälla boys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0