NÅGON JAG TYCKER ÄR VÄLDIGT SNÄLL OCH EN JAG KAN BERÄTTA ALLT FÖR.

moa är riktigtriktigt snäll och galen! och det får bara bli på henne för det finns ingen jag berättar riktigt allt för :)
Det blev lite sent igår för att efter xfactor blev det en sväng till utanför töre som tog lite tid så var jättenära att inte orka fara på öppethusgymnasie grejen idag! Men jag lyckades ta mig dit och kolla på ekonomi, teknik, industri och nå rörmontör. Det gjorde mig tyvärr inte så mycket klokare allt verkar ju skit tråkigt att börja jobba med senare. När jag kom hem la jag mig och sov och blev väckt nyss för middag, så nu ska jag lägga mig igen och sen får vi se vad som kvällen kommer bestå av!!

Kommentarer
Postat av: moa

puss på dig!

2012-11-25 @ 14:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0