I LOVED YOU FIRST

Gårkvällen var helt ok. Vissa saker var lite väl långtråkiga men det var många nya ansikten och det är ju alltid lika trevligt! Vi hade "lära känna lekar" och sedan pratade dom om en massa saker medan man satt och lyssnade och sen var det middagen! Efter det lite underhållning, tävlingar och film. Var även ett litet gäng som spelade kort på kvällen. Somande kring två tiden (!) och upp lite före nio. Fick lite info och sen fick vi dra hem.
Sov i fyra timmar tills vi fick besök av några, bla Josefine som jag inte träffat på jätte länge! Så det var kul. Nu ska jag lata mig och lyssna på musik och äta smoothi tills jag somnar. Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0