IGÅR :PP

Hej sorry att jag inte bloggar men tar inga bilder själv, så väntar jag på att mina fina vänner ska lägga upp bilder så jag kan ta av dom men dom verkar aldrig blogga heller så då fick jag ta saken i egna händer och rita en bild av hur det ungefär kunde ha sett ut igår! På dagen såg jag två superbra filmer och stökade till i rummet, sen mot kvällen drog jag Nixan och Julia till munkan. Där såg vi en bra film, åt godis. spelade kort och "med andra ord" av nått konstig slag och så spelade vi nått boxningsspel. Riktigt chill och bra.
   

Kommentarer
Postat av: Fest hos abdulla

Fint du ritar har vilka är du me på bilden ? :)

Svar: haha tacktack jag är med nicole julia jeppe och linus!
None None

2012-09-23 @ 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0