STAND UP FOR WHAT YOU BELIEVE IN, EVEN IF YOU'RE STANDING ALONE.


 Haha kan inte förstå att statistiken typ inte rört sig fast jag inte bloggat på hela veckan!
Minns inte riktigt vad som hänt under vardagen, pluggat och så. Hade mitt första prov i fredags! Lääskigt. Hoppas verkligen det gick bra.
Éfter skolan ifredags drog jag och Emsi till Luletown. Vi gick till donken och sen tillbaka till stan igen. Blev omgående av en gammal pensionär och förföljda av ett psyko i en moppe bil :( Men he gick bra tillslut. 
Blev pajbakning på kvällen och nästa dag degade vi bara och var nåra killar.
Tog bussen hem kring halv 9 lördagkväll och blev uppmött av Sofia, Emil, Filip och nåra där. Så jag och Nicole ändrade lite i planerna och var med dom en stund.
Sen drog vi till Martin där det var nåra och såg på tv osv. Helt ok helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0