HAPPY


Hallåhallå! Ligger just nu hos Linus och försöker fördriva tiden själv så han får sova lite. Igårkäll drog jag som sagt och var med Sofie och Ellen. Vi gled till öjebyn och mötte upp Nicke, TJ, Martin, Sebastian och Oskar. Vi hann en snabbis till Sunes, glida lite, sen skjutsade jag hem Sofie och Oscar kring halv 1 för jag ville ha popcorn. Men då hittade jag och Nicke inte dom andra så han fick följa hem till mig en snabbis medans jag böt om till mjukis och då hade dom andra redan kommit så jag fick skjussa Olle till bersika och sen körde jag den långa vägen hem till Linus. Blev en senare kväll än planerat och jag fick aldrig mina popcorn, sad but true. Haha, men hoppas ni får en härlig söndag! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0