I BRIST PÅ FANTASI

10 saker du vill göra innan du dör:

Simma med hajar,

gifta mig på Hawaii,

bo i Australien,

gå högskola,

bli rik,

besöka många länder,

skaffa ett barn,

skänka pengar till cancer forskningen,

hitta min livs kärlek,

äga världens största kaktus.

 

 9 saker om dig själv:

Jag är för det mesta inte alls blyg,

älskar att lära känna nya människor,

blir gnällig om jag äter allt för lite,

fryser väldigt lätt,

kan vara riktigt långsint och ha svårt att förlåta personer,

är riktigt envis om jag verkligen vill någonting,

har svårt att gå upp i vikt vilket är toppen för då kan jag äta vad jag vill,

är en väldigt ärlig person vilket ibland är dåligt då jag pratar först och tänker sen,

tycker inte om allt för sega personer.

 

 8 sätt att vinna ditt hjärta på:

Det finns bara ett och det är att ge mig mat :P

 

 7 saker i ofta grubblar på:

varför man har hår på benen,

varför man börjar gråta av lökar,

hur man kan vara så glad ena stunden och andra inte,

hur andra uppfattar mig,

varför man nästan måste tycka att man själv ser ful ut,

varför fötter är så fula,

 hur mitt liv ser ut om ett år.

 

 6 kändisar du tycker är snygga:

Kenza

Beyonce

Channig Tatum. Mums!

 

 5 saker du aldrig skulle göra: 

 Bo i Skåne,

skaffa fem barn,

pussa någons fötter,

ha kort hår,

sluta äta fika.

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

Mat,

mat,

mat,

mat.

 

3 sätt att få dig le/skratta:

om någon är glad så smittar det ju av sig,

 ge mig en komplimang,

kittlas.

 

2 gamla favoritlåtar:

 I wan't it that way,

break your heart. Haha

 

1 sak folk inte visste om dig: 

Jadu, jag kommer inte på något speciellt. Är väldigt o mystisk.


Kommentarer
Postat av: Ida

varför tror du jag jämt vill äta med dig? ;)

Svar: hehehe no idea ;-))
None None

2013-07-13 @ 19:06:58
URL: http://idadegerman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0