A SEA OF EMOTIONS

Godkväll! När jag kom hem från skolan somnade jag in i solen i någon timma. Det var riktigt skönt. Väntar på att mamma kommer hem så jag kan ta henne telefon och snapa lite. Min kom ju som sagt inte på avsagd tid. Annars ska jag bara ta det lugnt ikväll och tänka på allt bra som väntar i sommar. Och efter. Annars så i söndags blev det volleyboll och surströmming med ett gäng härliga människor. Igår hade jag extra syslöjd (äntligen är jag klar med allt) och sedan blev det bio. Fast and furious! Rekomenderar den verkligen, riktigt bra film var den. Bättre än 5:an enligt mig.
Kram     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stockholm!!!!

Svar: om det är emsi, så jaa! vi måste verkligen lista ut hur det där ska funka ;)
None None

2013-05-28 @ 20:49:36
Postat av: ida

<333333

Svar: <3 kram!
None None

2013-05-29 @ 19:55:36
URL: http://idadegerman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0