HOS DIG HAR JAG ALLT, DÄR VÅGAR JAG STANNA KVAR

Slänger in ett inlägg ändå! Dom dagarna jag inte bloggat har varit fantastiskt bra.
Kollat fotboll, gjort bort det sista nationella, mariokart och stekande sol som gjort mig lite brun. Igår efter att man spenderat ett antal timmar pressande på gården drog jag till tages och mös med Felicia och Emilia m.m. Sedan for vi vidare till norrstrand där det blev volleyboll med en massa. Godisinköp och sen avslutades kvällen i bersika. Bra kväll. Idag jobbar mina päron så hade tänkt äta på subland, men fick för någon minut sedan veta att dom stänger snart så måste hitta något annat ställe att äta på. Rackarns bananer. Senare ikväll blir det iaf vara med Felicia och Emilia! Superbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0