MÄNNISKOR ÄR SOM PUSSELBITAR, DET FINNS ALLTID TVÅ SOM PASSAR IHOP

Sitter och försöker skriva klart mitt egna arbete om berlinmuren men det går inte så bra. När jag får upp det står allt jag skrivit på typ kinesiska så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det är vid tillfällen som detta som jag önskar att jag vore född till en lite mer teknisk människa. 
Skippade dagens första tre lektioner för att jag vaknade upp i ett risigt tillstånd. Men for på matten pga att jag har nationella imorgon och matte kan jag verkligen inte träna för mycket på!! Så hkn för att ha chans till att få höja mig ett snäpp. Men nu ska jag återgå till mina tekniska kunskaper.
Kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0