MINA ÖGON KOMMER ALLTID LE MOT DIG. KAN DET BEGÄRAS MER AV MIG

 
Godmorgon mina fina läsare! Igår efter skolan och allt plugg kom Jeffis till mig så fikade vi på och sånt. Kring 10 tiden hämtade Sebbe och Anton upp oss så drog vi in till stan för volleyboll. I måndags blev det fotboll och altanmys med Emilia, Felicia, Nicke, Iiro och några älvsbybor! Riktigt trevlig kväll blev det också. Igår var en superbra dag för mig, med tanke på vädret och att allt utom en liten redovisning är klart i ämnet SO, det känns verkligen att det är sommar! Men nu ska jag snart börja rulla mot tha school. Otroligt skönt med sovmorgon till  en dag som denna som är späckad med saker att hinna!
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0