NY VECKA NYA TAG!

Eftersom att jag inte fick så många timmars sömn inatt har jag behövt använda alla mina krafter för att orka skolan idag så det blir en tidig kväll för mig. Annars har min lördag och söndag har varit otroligt mysiga.
I lördags föråt jag mig av underbara frukter, läs jordgubbar, tillsammans med Emilia, Felicia och Erika. Vi for en sväng till bersika och hälsade på lite människor, men det var ingen höjdare där så vi drog till max och åt strips innan det blev hemfärd. Tidigt söndagmorgon påbörjade jag på min bränna då Felicia frågade om vi skulle dra till tages så hips vips var vi där och mös. Lunchade den underbara middagen som ni ser här över och sedan kom Nicke, Bullan och Albin. Vi åt mjukglass och fick sedan ihop ett gäng till volleyboll och bastu. Tanken var att svänga förbi Jeff någon minut innan hemfärden men då kom Sebbe och Anton så det blev betydligt längre än jag tänkt. Har dessutom blivit faster till ytterligare en glad pojke. Ska bli lite klokare på fysiken och sedan väntar moster på mig. ha en bra kväll!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0