-


Halloj! Tog mig äntligen in i värmen hos matte efter att ha stått och frysigt i några minuter i något som känns som en mindre evighet. Ligger helt slut i hans säng och ser lite vampire diaries samtidigt som jag väntar på att han ska komma hem från hockeyn. 

Hade ingen franska idag, tacka gudarna för det, så efter skolan tog jag en tripp ner till stan och samlade in saker till vårat lotteri. Om ni missat det (hehe) så kommer några i min klass sälja lotter på skyltsöndagen och kan bara avslöja att jag är riktigt avis på dom som kommer få några av priserna! Så om ni ändå ska dit, ta chansen ;-) nä men nu ska jag avrunda det här så jag hinner se klart avsnittet innan matte kommer hem. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0