Låt inte det du inte kan göra stoppa dig från det du faktiskt kan göra

 
Sitter just nu vid datorn och oj, vad längesedan det känns som att det var sen jag gjorde det sist! Kollar igenom gamla bilder, eftersom att jag blivit så dålig på att ta nya, och fyfan vad mys det blir med vinter. Baka pepparkakor och tända tusen ljus. Har i alla fall krigat igenom våran längsta skoldag trots febern så det var riktigt skönt att komma hem och ta det lugnt. Mamma lagade lassagne till middag och medans jag uppdaterar min iphone blir det plugga. Har planerat att hinna se lite serie också nu när datorn ändå är i bruk. Minns inte vilken säsong jag var på ens så det blir spännande. Senare ikväll blir det sova med en fin. Då är ni uppdaterade, kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0