Måndag igen

 
 
Igår hade jag en riktig myssöndag som spenderades med matte, vi sov länge, lunchade hos hans mormor, såg fotboll, spelade kort, åt chips och dipp till Wallander och somnade tidigt. Ändå vaknar jag upp tröttare än någonsin och måste släpa mig iväg till skolan. Fick dock sluta mer än en timma tidigare pga ingen franska. Matte följde mig hem så har vi ätit och tagit en skön pn. Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och pluggar, är jävligt frestande att sluta ögon och sova lite men har ett prov och kanske en redovisning imorgon så det går ju inte. Kanske ser ett avsnitt av the vampire diaries om jag hinner innan matte kommer hit igen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0