Sometimes following your heart means losing your mind



Tjuuuu! Här över ser ni två bilder från igår då Ellen och jag regerade i köket. Det tog tid, men med trevligt sällskap gick det bra och blev många bullar. Sanna kom precis i tid för att smaka dom och sen for vi ner på Nolia och mötte upp Sofia och såg j18s match. Sen skulle dom på bio men jag kände inte för att följa så jag for till Nikita ett tag och sen till matte och sov.

Ligger just nu hos matte och läser en bok som tyvärr måste läsas. Klev upp tidigt imorse för att stå mitt morgonpass på skyltsöndagen, kallt men trevligt! Sen gick jag med Jennifer ett tag och kollade runt tills matte kom så köpte vi ischoklad och knäck och for sedan hem till han och myste. Resten av källen blir att mysa med han och sen medans han är på hockey kommer solsidan underhålla mig. Vilken bra söndag jag har alltså. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0