Love doesn't need to be perfect, it just needs to be true

 
 
I tisdags myste jag och min fina på med morötter gurka och dipp till en spännande match. I onsdags följde jag med han hem efter skolan och vi tog en skön powernap och åt palt. Hade inte ätit palt på evigheters evigheter så det var lite sådär extra gott. Sen fick jag äntligen träna igen, så det var skönt.
 
Idag på skolan fick jag ett jävla sug efter cheesecake, så det var bara raka vägen till Ica när vi slutat och fixa ingredienser. Jag brukar inte lyckas men den är på kylning nu och ser riktigt bra ut! Plötsligt händer det. Nä, nu ska jag luta mig tillbaka och läsa en bok i väntan på att matte ska komma så ska vi somna in till prison break. Finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0