And in the end, we were all just humans. Drunk on the idea that love, only love, could heal our broken hearts



Igår efter skolan var jag med finfina Jennifer. Vi tjattrade på och åt digestivekex hos henne fram till kvällskvisten. Jag for hem kring sju och strax därpå kom Emelie till mig. Hon stannade tills paradise var klart och efter det var det dax för sängen. Innan jag somnade låg jag någon timma och pratade i telefon det är på topp tio listan av saker jag älskar att göra innan jag ska sova!! 

Idag har förkylningen kommit ikapp mig. Blir vila upp mig en dag så jag klarar av den långa dagen som väntar imorgon. Så många avsnitt greys är inplanerade idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0