Everything is nothing with a little twist



Hejsan fina ni! Idag slutade jag skolan redan klockan tolv och tur var väl det, för jag var förjävla trött. Vet inte om det beror på vädret, kylan eller att jag bara inte sovit nog mycket. 

Igår krigade jag mig igenom våra längsta skoldag med ett tungt huvud som bara ville hem. Lyckligtvis lättade det mot den sista lektionen, haha 1/7. Då hämtade pappa upp mig så åt jag och han middag tillsammans. Sen hade jag en världsmysig kväll med böcker, greys, tända ljus och tillsist bra sällskap.

Nu ska jag gå in i duschen snabbt och sedan vänta in nå snygga brudar som kommer till mig ikväll. Vi ska mysa på, tyvärr har de flesta av dom godislöfte så det blir köra på en nyttigare variant nämligen fruktsallad. Men det låter fruktansvärt bra det också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0