You give me 1 reason to smile when i have 100 reasons to cry



Har haft en otroligt bra lördag. Vaknade förvånansvärt tidigt, chillade på bästa sätt, åt taco till middag och snart kommer några riktigt bra tjejer hit för lite snack och mys.

Det enda negativa med min dag är att min dator gick sönder igen, den höll i två hela dagar. Jaja jag lär mig då att man inte ska ta saker för givet och att man ska ta vara på tiden. För nu blir det väl någon månad till innan jag kan se serie igen.. 

Annars då? Har en massa prov här fram över så i veckan blir det sätta huvudet i läxböckerna och försöka hitta tillbaka till den lilla pluggork som finns kvar. Samt se en massa på tv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0