You never realize how much you love someone until you watch them like someone else



Denna helg hade jag planerat att vila upp mig riktigt ordentligt och hinna se en massa avsnitt greys men så blev det inte. Så idag är jag helt slut så ska göra en relativt tidig kväll, efter solsidan.

I fredags förade jag med ett par tjejer hos mig och sedan drog vi vidare till Oskar där resten av tiden spenderades. Under lördagkvällen mötte jag upp Petra och jenk på hemmakväll där inhandlade vi en massa gott som vi sedan mös med. Efter tio tiden någongång kom Emma och Amanda så begav vi oss ut på jakt efter ekologen i långnäs. Nån timma senare hittade vi dit och det var nästan så att man önskar att man inte hade gjort det. Så jag och jenk for hem till mig och avslutade kvällen med film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0